Arrangementer

  • Strikkekafe på tante Emmas hus

    Vel møtt til strikkekafe på tante Emmas hus. Dette er arrangementet er åpent for alle: ta med strikkepinner og garn og kom og strikk i hyggelig, sosialt lag
  • Strikk på biblå

    Trenger du og strikketøyet til en luftetur? Ta turen ned på biblioteket på Sølvberget, da vel ! Det er et reservert bord i første etasje for strikkere – her kan du slå deg ned med strikketøyet ditt og strikke og prate i en hyggelig og sosial setting. Arrangementet er åpent for alle.
  • Strikk og lytt på Madla bibliotek

    Strikk og les er ikke alltid så lett, men strikk og levende lydbok?   Ta med strikketøyet til madla bibliotek og strikk i vei mens du blir lest for.   Arrangementet er åpent for alle
  • Strikkekafe på Mostun

    Kom til Mostun: her er det strikkekafe i vakre omgivelser. Av og til er det bingo, av og til er det andre hyggelige aktiviteter, av og til får du rett og slett ro til å strikke og skravle.   Arrangementet er åpent for alle. Vel møtt!
  • Strikk og Drikk på Cardinal

    Det var her det begynte: på Cardinal, i andre etasje. Og vi er her fortsatt.  Hver tredje onsdag i måneden finner du oss. Vi strikker og hekler og prater, i glasset har vi kanskje cola eller øl eller vin eller juice.  I baren får du ekstra god pris på strikkeøl og strikkevin. Arrangementet er åpent…
  • Strikkekafe på tante Emmas hus

    Vel møtt til strikkekafe på tante Emmas hus. Dette er arrangementet er åpent for alle: ta med strikkepinner og garn og kom og strikk i hyggelig, sosialt lag
  • Strikk på biblå

    Trenger du og strikketøyet til en luftetur? Ta turen ned på biblioteket på Sølvberget, da vel ! Det er et reservert bord i første etasje for strikkere – her kan du slå deg ned med strikketøyet ditt og strikke og prate i en hyggelig og sosial setting. Arrangementet er åpent for alle.
  • Strikk og lytt i Kvernevikhallen

    Strikk og lytt i Kvernevikhallen fortsetter i 2020: ta med strikketøyet, evt få hjelp til å komme i gang – slapp og lytt til en god fortelling mens pinnene går. Arrangementet er åpent for alle.   Vel møtt!
  • Årsmøte

    Vi ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte. I år møtes vi på Byfjord skole kl. 18.00. Ta med strikketøyet og kom! Vel møtt!
  • Strikk og lytt på Madla bibliotek

    Strikk og les er ikke alltid så lett, men strikk og levende lydbok?   Ta med strikketøyet til madla bibliotek og strikk i vei mens du blir lest for.   Arrangementet er åpent for alle
1 2 3