Arrangementer

Strikk og lytt på Madla bibliotek: Strikketøyet tar du med. Boken sørger Madla Bibliotek for.   Her er to timer du kan bruke på å slappe av, lytte og strikke.

Strikk og Drikk starter opp igjen etter sommeren.  Vi møtes på banken pub i Sandes. Ta med pinner og garn, og slå av en prat om rett og vrang!

Strikk og drikk på Cardinal: ta med strikketøyet til sosial samling på Cardinal. Du finner oss i andre etasje. Åpent for alle.

Trenger du og strikketøyet å komme dere ut og «lufta vedet»? På biblioteket er det reservert bord i 1. etasje for strikkere. Slå deg ned med strikketøyet ditt og ta en prat om rett og vrang.

Vi fortsetter med kjekke strikkekafeer i Vålandstårnet. Tema kommer vi tilbake til nærmere tiden, men i mellomtida må du gjerne holde av datoene!  

Strikk og lytt på Madla bibliotek: Strikketøyet tar du med. Boken sørger Madla Bibliotek for.   Her er to timer du kan bruke på å slappe av, lytte og strikke.

Strikk og Drikk starter opp igjen etter sommeren.  Vi møtes på banken pub i Sandes. Ta med pinner og garn, og slå av en prat om rett og vrang!

Månedlig strikk og drikk på Cardinal: en fin anledning for deg og strikketøyet å ta en sosial kveld med andre strikkere. Du finner oss i andre etasje på Cardinal. Arrangementet er åpent for alle.

Trenger du og strikketøyet til en luftetur? Ta turen ned på biblioteket på Sølvberget, da vel ! Det er et reservert bord i første etasje for strikkere – her kan du slå deg ned med strikketøyet ditt og strikke og prate i en hyggelig og sosial setting. Arrangementet er åpent for alle.  

Vi fortsetter med kjekke strikkekafeer i Vålandstårnet. Tema kommer vi tilbake til nærmere tiden, men i mellomtida må du gjerne holde av datoene!  

Theme based on "Rowling" by Anders Norén